03.06.2012.,
Sophie Jordan: Firelight [Books #10]


SADRŽAJ: Jacinda nije obična teenagerka. Iako tako izgleda, ona je zapravo draki – nasljednica zmajeva koji mogu poprimati ljudski oblik. U njihovom gradu, koji je obavijen maglom kako bi ih zaštitili od lovaca, ima mnogo drakija. No Jacinda je posebna. Ona je jedna od rijetkih koja može rigati vatru i zato je jako važna njihovom klanu. Ali njezina majka odlučuje nju i njenu sestru Tamru odvesti u ljudski svijet, u nadi da će Jacinda zaboraviti na svog „unutrašnjeg zmaja“. No Jacinda to svim snagama pokušava spriječiti. I onda je tu još i Will, koji zmaja u njoj probuđuje kao ništa dosad.

MIŠLJENJE: Moja prva knjiga sa zmajevima. Možda ne najbolja za početi s tim stvarima. It seems so mainstream. Kao Twilight. Samo što je Jacinda ta koja je užasno sebična. U biti, svi likovi u ovoj knjizi su sebični. Ali nekako im to ne mogu zamjeriti. Žao mi je Jacinde, iako je ona najsebičnija od svih. Mama i sestra su patile jer je ona uvijek bila u središtu pažnje zato što je jedna od rijetkih zmajeva. Nakon što su se odselile, njezina sestra preuzima ulogu popularne blizanke, a Jacinda pati. Najviše me naljutila njihova majka. Kako joj je to mogla učiniti? I onda još prodati ono drago kamenje, za koje su drakiji tako vezani? Jednostavno joj to nisam mogla oprostiti.
Možda se čini glupa, ali meni se knjiga svidjela i stvarno želim znati što će se dogoditi sa Jacindom i Willom, iako znam da bi se ova knjiga možda mogla staviti u istu kategoriju sa Hush, Hush ili Fallen.

ABOUT:

Originalni naslov:
Firelight

Autor: Sophie Jordan

Žanr: fantasy

Broj stranica: 270

Naklada: Oxford

OCJENA: 3/5; 7/10



Deseti book post :D
Napredujemo xD

I sorry zbog užasno napisanog reviewa, to sam još davno pisala, nemam pojma kaj mi je tad bilo da sam tak loše napisala -__-



Komentari (2) On/Off





Description.

Hello! Drago nam je da ste svratili na ovaj blog. Ovaj blog je zapravo nastao iz čiste dosade i na njemu bi trebalo biti svega iz svijeta zabave, tipa knjiga, filmova, glazbe itd. Ako imate koji prijedlog, otvorene smo za sve. To je to. Uživajte =)

Posteve možete očekivati većinom nedjeljom.

● Sljedeći tjedan:






Designer: balloons
Adjustment: DesignFreak