28.02.2012.,
I Am Number Four [Movies #8] [Comeback!]


SADRŽAJ: John Smith nije običan teenager. On je zapravo jedan od zaštitnika sa planeta Loriena, koji mora bježati od Mogadorianaca – izvanzemaljaca koji su uništili planet Loriena. Mogadorci pokušavaju svim silama ubiti preostale zaštitnike planeta, no to mogu samo po redu. Prva tri su već ubijena. John je broj četiri. Kada stiže u Paradise, Ohio, John upoznaje Saru Hart i zaljubljuje se u nju. No nakon što privuče previše pozornosti, Henri, Johnov zaštitnik, kaže da se opet moraju seliti. No ovaj put John ne sluša Henrija i kreće u borbu.

MIŠLJENJE: Ispričavam se zbog ovog kratko i lošeg sadržaja, jer ovo sam gledala još na ljeto i nije baš da se sjećam previše toga. Ali ono.
I Am Number Four je bio prosječan film. Knjige nisam pročitala, tako da ne znam kaj je od tog dvoje bolje. Navodno ni knjige nisu baš nešto.
Alex Pettyfer je valjda jedino dobro na ovom filmu. I Teresa Palmer koja glumi broj 6. Možda je njezin lik malo pretjeran u smislu da previše pokušava bit epic-action-character. Ali opet, ima nešto u toj snazi koju praktički isijava. Sam mi je bio jako drag lik. Your usual paranormal-freak. Al sladak je.
Ovo nije bilo ništa posebno. Romanca između Sare i Johna sliči na onaj teenie-high-school-romance. Ali neću hejtat, jer nije bilo baš tako loše. Ako dođe drugi film, ja bi ga svakako išla gledat. Barem zbog Alexa =3

ABOUT:

Originalni naslov: I Am Number Four

Hrvatski naslov: Ja sam broj četiri

Vrijeme trajanja: 105 min

Žanr: teenie-alien-high-school-romance-action. Da, točno to.

Zemlja: Amerika

Godina produkcije: 2011

Glavne uloge: Alex Pettyfer, Teresa Palmer, Timothy Olyphant, Callan McAuliffe, Diana Agron

OCJENA: 3/5; 6/10

I Am Number Four Pictures, Images and Photos


Vratila sam se :D Nakon neka dva mjeseca (?) sam se odlučila vratiti. Moram priznati da nemam baš puno volje stalno se odjavljivati sa osobnog bloga, da bi switchala na ovaj, ali veliko zadovoljstvo mi je pisati ove reviewe (iako su ponekad poprilično loši, znam), ali ako vas zanima, ja ću i dalje pisati. Nisam jedna od onih osoba kojoj je broj komentara važan, ali kod ovakvog tipa bloga nema baš puno smisla ako ga nitko ne čita, ili?
Htjela sam vas pitati, sviđa li se vama ovo? Biste li htjeli da pišem o nečem drugom, da dodam neke nove rubrike etc.? Ako imate koji prijedlog, slobodno napišite u komentarima!

I da, za sve one koji su novi na ovom blogu i komentirali na prošli post, obećajem da ću pročitat posteve :)

Pozdrav!


Komentari (3) On/Off





Description.

Hello! Drago nam je da ste svratili na ovaj blog. Ovaj blog je zapravo nastao iz čiste dosade i na njemu bi trebalo biti svega iz svijeta zabave, tipa knjiga, filmova, glazbe itd. Ako imate koji prijedlog, otvorene smo za sve. To je to. Uživajte =)

Posteve možete očekivati većinom nedjeljom.

● Sljedeći tjedan:






Designer: balloons
Adjustment: DesignFreak