17.07.2011.,
Emily Brontë - Wuthering Heights [Orkanski visovi] [Classics #2]


SADRŽAJ: Jedne snježnje noći, Mr. Lockwood posjećuje imanje gospodina Heathcliffa Wuthering Heights. Nakon dugog razogovora, Lockwood se po mećavi vraća kući. Sljedećeg dana ispituje gospođu Dean, Heathcliffovu bivšu dadilju, o njegovoj prošlosti.
Heathcliffa je jednoga dana na ulici našao gospodin Earnshaw te ga odveo kući. Bio je teško prihvaćen u kući i ljudi su ga tretirali kao stvar. Osim Catherine, kćeri gospodina Earnshawa. Njih dvoje postaju prijatelji, ona umišljena i sebična, a on divljak i prost. Ne priznajući si osjećaje međusobno, Heathcliff odlazi sa imanja, a Cathy se udaje za gospodina Lintona. Tri godine poslije Heathcliff se vraća i tamo nalazi udatu Cathy.

MIŠLJENJE: Ova knjiga me počela zanimati kada se toliko puta spominjala u Sumraku. Čudno, znam. Ali eto, tak je završilo i ja sam pročitala i moram se složiti sa svime što je Edward rekao o toj knjizi. Oba glavna lika su grozni ljudi, oholi su i sebični, misle samo na sebe i povrijeđuju svoje najbliže. Ali dok je Edward rekao da kod njih nema ničeg dobro, Bella je rekla da je baš njihova ljubav jedina dobra stvar na njima. Ja ne znam kaj bi mislila. Uostalom i Edward i Bella su samo likovi iz knjiga. Više o tome neću reći.

Meni osobno se knjiga nije baš dojmila. Bilo mi je teško izdržati pročitat tu knjigu do kraja. Ne zato što je nešto posebno loša. Ali klasici na engleskom nisu baš jednostavni za čitanje. I još vas ubije dijalekt onih sluga. Ne znam kaj bih trebala misliti o toj knjizi. Zbunjena sam. Ispričavam se, možda je to sve zato što knjigu ovak na engleskom nisam mogla shvatiti...

ABOUT:

Originalni naslov: Wuthering Heights

Hrvatski naslov: Orkanski visovi

Autor: Emily Brontë

Žanr: Drama...?

Broj stranica: 279

Čitano na: engleskom

Naklada: Penguin Popular Classics

OCJENA: 3/5; 6/10



Komentari (16) On/Off





Description.

Hello! Drago nam je da ste svratili na ovaj blog. Ovaj blog je zapravo nastao iz čiste dosade i na njemu bi trebalo biti svega iz svijeta zabave, tipa knjiga, filmova, glazbe itd. Ako imate koji prijedlog, otvorene smo za sve. To je to. Uživajte =)

Posteve možete očekivati većinom nedjeljom.

● Sljedeći tjedan:






Designer: balloons
Adjustment: DesignFreak