29.04.2012.,
Breaking Dawn Pt. 1 [Movies #9]


SADRŽAJ: Došao je i taj dan – Bella i Edward će se napokon vjenčati. Svoj medeni mjesec provest će na otoku koji je Carlisle poklonio Esme, blizu obale Brazila. Bella je nervozna, jer sada kad je ona ispunila svoje obećanje, on mora svoje. Nakon prve noći, Bella se sva sretna probudi, no tijelo joj je puno modrica. Edward ju nakon toga odbija uopće dotaknuti. No i taj jedan put je bio dovoljan da Bella zatrudni. Ali ono što raste u Belli nije obično dijete.

MIŠLJENJE: Mogu ljudi hejtat nad knjigama i filmovima koliko god žele, ali ovaj film mi je bio čak i dobar. Mislila sam da će biti užasno dosadno, pošto se nekakva akcija tek vidi u drugom dijelu knjige, no bilo mi je tak slatko gledat Bellu i Edwarda na tom otoku, da mi nije bilo žao novca.

Edward je potpuno drugačiji u ovom dijelu. Još je uvijek oprezan s Bellom, ali sada stvarno izgleda sretno. Film je zapravo imao nekoliko svijetlih trenutaka i nije bio tako depresivan. To mi je bilo tako osvježavajuće u odnosu na prijašnje.

Jacob mi je išao na živce, ali mogu razumjeti njegovu tugu. Ipak, na kraju se više nije ljutio i to mi je bilo drago. A Seth... On je tako sladak. Sve i ako mrzite Twilight, Setha morate voljeti. Prihvatio je Cullenove otpočetka i dobar je prijatelj Jacobu. Super dečko.

Obavezan film za sve ljubitelje Twilighta. But I hate the ending. It was pretty obvious, though.

ABOUT:

Originalni naslov:
The Twilight Saga: Breaking Dawn part 1

Hrvatski naslov: Praskozorje 1. dio

Žanr: sparkly-vampire-and-stupid-human-girl-romance

Vrijeme trajanja: 117 min

Zemlja: Amerika

Godina produkcije: 2011

Glavne uloge: Robert Pattinson, Kristen Stewart, Taylor Lautner, Ashley Greene, Jackson Rathbone, Kellan Lutz, Nikki Reed, Peter Facinelli, Elizabeth Reaser

OCJENA: 4/5; 7,5/10




Komentari (0) On/Off





Description.

Hello! Drago nam je da ste svratili na ovaj blog. Ovaj blog je zapravo nastao iz čiste dosade i na njemu bi trebalo biti svega iz svijeta zabave, tipa knjiga, filmova, glazbe itd. Ako imate koji prijedlog, otvorene smo za sve. To je to. Uživajte =)

Posteve možete očekivati većinom nedjeljom.

● Sljedeći tjedan:






Designer: balloons
Adjustment: DesignFreak