25.03.2012.,
Book vs. Movie #1: The Hunger Games


The Book

SADRŽAJ: U mračnoj bližoj budućnosti, u državi Panem, koja se uzdigla na ruševinama bivših Saveznih Američkih Država, se svake godine održavaju okrutne „Igre Gladi“, kao žrtva zbog prijašnjih ratova. Capitol, glavni dio Panema, ih održava kako bi zastrašio ljude i odgovorio ih od neželjenih ustanaka.
Za Igre Gladi se svake godine odabere po jedan mladić i jedna djevojka iz svakog od dvanaest okruga Panema. Za 74. igre i Primino ime se po prvi put može izvući, jer je navršila 12 godina. Vjerojatnost u odnosu na Katniss i Galea je mala, jer njihova imena su preko četrdeset puta napisana. No i ta mala šansa je bila dovoljna da se njeno ime izvuče. Bojeći se za život svoje sestre, Katniss se svojevoljno javlja za sudjelovanje u igrama. Osim nje, izvučen je i Peeta Mellark, sin lokalnog pekara i dečko koji ju je prije nekoliko godina spasio od umiranja od gladi. Glumeći par, njih dvoje osvajaju simpatije gledatelja i sponzora. No to nije ni približno dovoljno da prežive.

MIŠLJENJE: Ova knjiga je objavljena još 2008, ali ja za te knjige nisam čula do prošle godine. Kad jesam, čula sam samo najbolje o tim knjigama. Svi su ludi za tim knjigama, nedavno su preveli i prve dvije knjige na hrvatski. Ideja je originalna i knjiga je stvarno dobro napisana, ali opet, nije da sam bila preoduševljena.

Katniss je hrabra i snalažljiva djevojka, koja ide u lov sa prijateljem Galeom, kako bi prehranila majku i sestru. Otac joj je umro u eksploziji rudnika (ljudi u okrugu 12 su većinom rudari). Vrijeme koje provodi sa Galeom, loveći u šumi, su joj jedini trenuci sreće. I to malo sreće joj biva oduzeto kad se svojevoljno javi da sudjeluje u igrama umjesto sestre. Ni Prim ni Gale nisu oduševljeni, no Katniss je odlučna. Iako se vidi da voli svoju sestru i zapravo ima puno vrlina, kao i mane, Katniss me se nije previše dojmila. Stvarno ne znam zašto. Možda mi se jednostavno činila hladnom i bezosjećajnom. Stvarno sam ju htjela voljeti, ali nije mi jednostavno išlo. Iako sam bila sretna s tim kako je završila u ovoj knjizi. Two more to go. Više ju volim u filmu. Možda zato što tamo ima lice.

Peeta. Oh, Peeta. Ne znam što bih zapravo mislila o njemu. Na prvi pogled mi se učinio kao obični slabić. Mislim, ukrašavao je kolače u pekari svojih roditelja (što mu je na kraju dobro poslužilo u igrama). Ali na neki način je bio drugačiji od svih muških likova o kojima sam dosad čitala. Ne znam, nije bio umišljeni macho tip, al nije bio ni nešto previše sramežljiv. Podcijenivao se, da, ali zapravo je jako inteligentan.

Voljela bih da smo u knjizi vidjeli više od Galea. On mi se jako svidio. I iako znam da od toga neće biti ništa, jer su mi ljudi spoilali knjige xD, voljela bih da on i Katniss završe zajedno. No dobro, vidjet ćemo na kraju treće knjige kak će to izgledat.
Uglavnom, knjige stvarno jesu dobre. Preporučam svim ljubiteljima akcije i dystopian žanra.

ABOUT:

Originalni naslov:
The Hunger Games

Hrvatski naslov: Igre Gladi

Autor: Suzanne Collins

Žanr: Dystopian

Broj stranica: 454

Čitano na: Engleskom

Naklada: Scholastic

OCJENA: 4,5/5; 9/10

Photobucket

The Movie

SADRŽAJ: Katniss Everdeen živi u okrugu 12, zadnjem od dvaneast okruga, koji, zajedno sa Capitolom, čine državu Panem. Svake godine se iz svakog okruga odabere jedan mladić i jedna djevojka između dvanaest i osamnaest godina, kako bi sudjelovali u godišnjim Igrama Gladi. Prim, Katnissina sestra, je ove godine navršila dvanaest godina – i njeno ime biva izvučeno. Da bi spasila život svoje sestre, Katniss se svojevoljno javlja da zauzme njeno mjesto. Pokraj nje izvučeno je i ime Peete Mellarka, sina lokalnog pekara i dečko koji joj je Katniss jednom spasio život. Glumeći par, njih dvoje osvajaju simpatije cijelog Panema. No predsjedniku Snowu to ne odgovara...

MIŠLJENJE: Isto kao i s knjigama. Ovaj film je dobar. Ima nekih cheesy scena, ali ono, većina filmova ih ima, zar ne?
Jennifer Lawrence mi se jako svidjela. Točno tako sam si zamišljala Katniss. Možda i zato što sam znala da će ju ona glumiti, prije nego što sam pročitala knjige. Ali dobro. Nekako mi se više svidjela u filmu nego u knjizi, ali ne bih vam znala reći zašto.
Josh Hutcherson je izvrsno utjelovio Peetu, ali zašto su ga morali tako zblajhati? U „Journey 2: The Mysterious Island“ (review to come) je izgledao super. U ovom filmu su mu obrve bile praktički nonexisting. Nije da je važno.

Jedino što me smetalo, što se likova ticalo je, zašto je, pobogu, Liam Hemsworth morao glumiti Galea?! Mogli su naći nekog zgodnijeg. Budimo iskreni, ne izgleda kao netko tko bi mogao lukom i strijelom ustrijeliti zeca ili pticu *no realism intended*
.
Effie Trinkett, Haymitch, Cinna i svi ostali likovi su izgledali odlično! Cijeli Capitol je pun šarenih ljudi čudnog izgleda i lijepo se vidi razlika između njih i siromašnih ljudi iz okruga. President Snow je izgledao kao... Well, President Snow. A Stanley Tucci kao Ceasar Flickerman... Bilo ga je uživancija gledati, samo zbog izgleda. Flickerman je jako zabavan lik. Kostimi su znači bili odlični.

Isto mi se svidjelo i vođenje kamere, kada su Katniss ubole one modificirane ose i kad su počele halucinacije.
Jedino za što ne mogu reći mišljenje je glazba, jer od nje nisam gotovo ništa čula, zbog čega mi se početak učinio malo dosadnim i... praznim. Ne znam, soundtrack nije bio baš nešto, a da je, ovo bi bio jedan od onih epic filmova.

Ekipa se vjerno držala knjige, što mi se isto jako svidjelo. Ima toliko emotivnih trenutaka, neki bi vam možda mogli izmamiti suzu.

Ako su vam se svidjele knjige, definitivno odite pogledati film. Nećete biti razočarani.

ABOUT:

Originalni naslov:
The Hunger Games

Hrvatski naslov: Igre Gladi

Žanr: Dystopian (jel se taj naziv koristi za filmove?), drama, akcija

Vrijeme trajanja: 143 min

Zemlja: Amerika

Godina produkcije: 2012

Glavne uloge: Jennifer Lawrence, Josh Hutcherson, Lenny Kravitz, Wes Bentley, Willow Shields, Liam Hemsworth, Stanley Tucci, Elizabeth Banks

OCJENA: 4,5/5; 9/10

Hunger Games ! e Pictures, Images and Photos

the hunger games Pictures, Images and Photos

Ovo je bio tako emotivan trenutak...

ZAKLJUČAK: Poznato je da ljudi često govore da su knjige bolje od filmova. U 98% slučajeva se slažem s tim, ali s ovim moram reći, da su knjiga i film jednako dobri. Bolje glumce za ovaj film nisu mogli naći.
Ako ste voljeli knjige, svidjet će vam se i film. Ako i niste, ali volite akciju i drugačije filmove, opet će vam se svidjeti.







Komentari (12) On/Off





Description.

Hello! Drago nam je da ste svratili na ovaj blog. Ovaj blog je zapravo nastao iz čiste dosade i na njemu bi trebalo biti svega iz svijeta zabave, tipa knjiga, filmova, glazbe itd. Ako imate koji prijedlog, otvorene smo za sve. To je to. Uživajte =)

Posteve možete očekivati većinom nedjeljom.

● Sljedeći tjedan:






Designer: balloons
Adjustment: DesignFreak