19.06.2011.,
Sarah Dessen: Along for the Ride [Books #1]


Da, pisala sam već o knjizi, ali klasici će biti odvojeni od ostalih knjiga


SADRŽAJ:
Auden je obična cura koja je upravo završila srednju školu te se priprema na fakultet. Otkada su joj se roditelji razveli, Auden po noći više ne može spavati. Zato duge noćne sate provodi u fast food restoranu Ray's, koji radi 24 sata na dan. Jednoga dana, očeva druga žena, Heidi, poziva Auden da provodi ljeto s njima u malom mjestu Colby, koje se nalazi pokraj obale. Ona prihvaća, misleći da će provesti više vremena s ocem. No kada dolazi u Colby, tamo pronalazi Heidi, kako pomoću stroja koje proizvodi zvukove valova uspavljuje malu Thisbe. Heidi je očajna i iscrpljena, jer se sama mora brinuti o Thisbe i uz to još voditi Clementine's, vlastiti dućan, dok Robert, Audenin otac, cijeli dan sjedi u svom uredu, pokušavajući završiti knjigu. Razočarana, Auden opet provodi noći u obližnjem fast food restoranu, dok jednoga dana ne sreće Elija, koji radi u dućanu s biciklima...

MIŠLJENJE:

Kada sam počela čitati, pročitala sam prvih 12 stranica i mislila: Ne da mi se. Onda sam počela čitati dalje i knjiga mi se sve više počela sviđati. U jednom danu sam pročitala preko 200 stranica.Taj dan sam ju i do kraja pročitala.

Što mi se sviđa su likovi, koji nisu onakvi kakvi se na prvi pogled čine. Heidi, koja pokušava biti dobra žena i majka, prije no što se udala, bila je umišljena kuja, koja je htjela otvoriti vlastiti dućan u New Yorku. Maggie, koja se čini onak girly a zapravo je jako pametna i u određenim trenucima se pokazala vrlo dobrom prijateljicom.

Ali od likova mi se najviše sviđa Auden. Inteligentna i marljiva, koja je shvatila, da je cijeli život pokušavala zadobiti interes svoje majke, koja svako malo dovodi studente kući (ali ne u onom smislu). Nije kao i ostale cure, ne voli rozo i zanimaju ju samo njeno obrazovanje na fakultetu. Nije nikada bilaa velika prijateljica tuluma, dok nije upoznala Meggie, Esther, Leah-u i Elija, koji je u svemu ovome odigrao najveću ulogu. Misteriozan dečko, koji je proživio traumatične trenutke u životu, te se izolirao od vanjskog svijeta i odustao od onog što najviše voli: vožnja biciklom. No to se promijeni, kada počne provoditi noći (Eli također ne može spavati po noći) s Auden.

Along for the Ride nije obična ljubavna priča. Sarah Dessen ovdje pripovijeda o nezaboravnom ljetu, koje je ispalo puno bolje nego što je Auden mogla zamisliti. Definitivno knjiga vrijedna čitanja i za one koji vole i ne vole ljubavne priče.

ABOUT:

Originalni naslov: Along for the Ride

Autor: Sarah Dessen

Žanr: suvremena ljubavna priča, ajmo reć. Morate pročitat da biste razumjeli. Ili jednostavno svrstati pod contemporary. How do I say that in Croatian? Suvremeno glupo zvuči.

Broj stranica: 399

Čitano na: engleskom

Ocjena: 5/5; 10/10

Sarah Dessen Official Site

Photobucket


Komentari (4) On/Off





Description.

Hello! Drago nam je da ste svratili na ovaj blog. Ovaj blog je zapravo nastao iz čiste dosade i na njemu bi trebalo biti svega iz svijeta zabave, tipa knjiga, filmova, glazbe itd. Ako imate koji prijedlog, otvorene smo za sve. To je to. Uživajte =)

Posteve možete očekivati većinom nedjeljom.

● Sljedeći tjedan:






Designer: balloons
Adjustment: DesignFreak