27.11.2011.,
October + November Music Releases


Prošli mjesec nije bilo Release posta, pa onda evo, za ovaj i prošli mjesec =)

October

Beyoncé - Countdown



Video je fora. Pjesma je ok. Uđe ti u uho. Al ono. Znala je ona i bolje.

Rihanna (ft. Calvin Harris) - We Found Love



Lyricsa skoro pa nema, ali pjesma mi se sviđa. Onak, da se oraspoložiš i mislim da je savršena za izlazak. Ili?

Kelly Rowland ft. Big Sean - Lay It On Me



Kelly Rowland - Down for Whatever



Okay. Poslušajte obje. Onda pogledajte naslove. Pogledajte videe. Danas glazba više služi kao zabava nego umjetnost, iako klasične glazbe još ima. Ali seriously, ovo su bile najodvratnije mainstream pjesme koje sam u zadnje vrijeme poslušala. Gdje je dobra glazba nestala? *cries* Poslušajte lyricse. Video. Zašto pjevačice uvijek moraju biti polugole? Azijatkinje su mi pokazale da ne moraš nositi kratko u videu kako bi bila sexy. Ali ovo. SERIOUSLY, THIS WAS HUMILIATING FOR MY EYES AND EARS. Dobro, druga nije baš tako loša, kaj se glazbe tiče, al ono. Hoćete ovo sad uspoređivat sa We Found Love i pitat zašto je to bolje, iako je zapravo to sve isto?

Beyoncé ft. J.Cole - Party



Ovo nije Beyoncé. A kao drugo, is it just me, ili i vas ovo jako podsjeća na Rihannin Cheers?

November

Bruno Mars - It Will Rain



Znam da sam ovo već stavila, ali izašao je video =)

Katy Perry - The One That Got Away



Tek nakon drugog slušanja sam shvatila da ne bih ovo trebala slušat, jer bih vjerojatno počela plakat.

Glee - Rumor Has It/ Someone Like You



Slučajno sam naletila na ovo. Nije da mi se baš sviđa kak su zmiksali te dvije pjesme, ali ove dvije imaju impresionirajuće glasove.

Selena Gomez & The Scene - Hit the Lights



Ah. Ne volim ju jednostavno.

Justin Bieber ft. Boyz II Men - Fa La La



Ovi crnci (no racism intended) pjevaju bolje od Justina. Budimo iskreni. Ali Fa La La? Seriously.

Nickelback - When We Stand Together



Napokon malo dobre glazbe. Iako, ovo nije onaj isti Nickelback kakav je bio prije. Ali sviđa mi se tematika pjesme.

Red Hot Chilli Peppers - Monarchy of Roses



Nisam ni skužila da su izdali novi album. Sviđa mi se ovo. I jedva čekam njihov koncert! =D

Beyoncé - Dance for You



Beyoncé je bila vrijedna ova dva mjeseca. Ali hormoni joj očito previše rade otkad je trudna. Nek ostavi glazbu do poslije porođaja. Iako me ovo jako podsjeća na onaj stari pop.

Dugi post. Nadam se da ima stvari koje vam se sviđaju, i ako vam se čini da nad nekim stvarima previše hejtam, ja se ispričavam >.<

Komentari (4) On/Off





Description.

Hello! Drago nam je da ste svratili na ovaj blog. Ovaj blog je zapravo nastao iz čiste dosade i na njemu bi trebalo biti svega iz svijeta zabave, tipa knjiga, filmova, glazbe itd. Ako imate koji prijedlog, otvorene smo za sve. To je to. Uživajte =)

Posteve možete očekivati većinom nedjeljom.

● Sljedeći tjedan:






Designer: balloons
Adjustment: DesignFreak