08.04.2012.,
Alex Flinn: Beastly [Books #8]


Sretan vam Uskrs ljudi! :D
Oprostite što me nije bilo prošli tjedan, bila sam na izletu -__-


SADRŽAJ: Kyle Kingston je zgodan, bogat i umišljen. Nakon što javno ponizi Kendru, koja je zapravo vještica, ona ga pretvori u nimalo privlačnu nakazu. Kako bi se riješio kletve, Kyle ima dvije godine da pronađe pravu ljubav, nekoga tko će ga zavoljeti unatoč svom izgledu. No da bi to postigao, Kyle se mora promijeniti i odbaciti stavove o ljepoti koje je dosad imao.

MIŠLJENJE: Ova knjiga je bila toliko kičasta koliko je bila i slatka.

Kyle mi se otpočetka nije svidio, zapravo mi je išao i poprilično na živce svojim ponašanjem. Ljudi kao on mi nikada nisu bili jasni. No on nije imao te sreće da se izvukao svojim ponašanjem. Priča je fiksirana na Kyleov unutarnji svijet, promjene njegovog ponašanja i pogleda na svijet. Bila sam zadovoljna promjenom i bilo mi je, naposljetku, drago što je našao nekoga kao Lindy.

Ona je bila tako drag lik. Kada ga je pitala jel smije zadržati onu bijelu ružu... Bila sam onak aww. Ona je skroz draga cura, dobra i pristojna i ne da se kupiti, što mi se jako svidjelo kod nje. Ipak, zavoljela je Kylea unatoč izgledu i on nju, iako ona nije bila posebno zgodna, nego obična cura prosječnog izgleda (što u filmu nije tako, jer Vanessa Hudgens nije cura prosječnog izgleda.)

Kendra mi se isto jako svidjela iz nikakvog posebnog razloga. Vještice su cool.
Sve u svemu, vrlo dobro moderno ispričana verzija Ljepotice i Zvijeri. Ako volite moderne bajke tj. retellinge, svidjet će vam se.

ABOUT:

Originalni naslov:
Beastly

Hrvatski naslov: Zvijer

Autor: Alex Flinn

Žanr: Moderna verzija Ljepotice i Zvijeri

Broj stranica: 217

Čitano na: hrvatskom

Naklada: Algoritam

OCJENA: 3/5; 6/10

Beastly - Alex Flinn Pictures, Images and Photos


Komentari (1) On/Off





Description.

Hello! Drago nam je da ste svratili na ovaj blog. Ovaj blog je zapravo nastao iz čiste dosade i na njemu bi trebalo biti svega iz svijeta zabave, tipa knjiga, filmova, glazbe itd. Ako imate koji prijedlog, otvorene smo za sve. To je to. Uživajte =)

Posteve možete očekivati većinom nedjeljom.

● Sljedeći tjedan:






Designer: balloons
Adjustment: DesignFreak