04.12.2011.,
Cassandra Clare: City of Bones [The Mortal Instruments #1] [Books #7]


SADRŽAJ: Nakon neobičnog incidenta u Pandemoniumu, klubu u New Yorku, život Clary Fray se potpuno mijenja. Saznala je da vampiri, vukodlaci, vile i ostala mitska bića stvarno postoje, da postoje lovci na takva stvorenja (Shadowhunters) i da je njezina majka bila jedna od njih. U isto vrijeme zgodan lovac ulazi u Claryin život. I zajedno sa Jaceom, Alecom i njegovom sestrom Isabelle se upućuje u potragu za svojom nestalom majkom u kojoj saznaje više nego što bi možda htjela...

MIŠLJENJE: Okay, mixed feelings about this. Ne znam zašto. Knjiga JE dobra. Stvarno je. Ali nešto na njoj mi smeta. Možda kako je završila. Neću vam otkriti kako, ali ja sam bila šokirana. Why Cassandra Clare, why?!
Krenimo za pravo. Radnja je jako dobra. Dobro, majka glavne junakinje nestaje jer se otkrivaju neke tajne iz prošlosti, to nije ništa novo. Ali to ne znači da ne može biti dobro. Ishod svega me poprilično iznenadio. Mislim na jednu jedinu stvar. Odnos između Clary i Jacea. Ovo ostalo je sve bilo poprilično predvidljivo, ali to ne uzimam za zlo u ovom slučaju.
Likovi su isto jako dobri. Clary je bila ok kao lik, bila je jaka u određenim trenucima, ali je imala i svoje mane, što ju je činilo realističnom. Jace nasuprot tome je bio totalno sexy, samopouzdan i sarkastičan/ironičan/whatever, znate kaj mislim. Ali pred kraj sam ga htjela ubiti zbog lakovjernosti. No dobro, ipak je sve dobro prošlo. Alec mi se nije nimalo svidio, ali Isabelle mi je bila savršena, koliko god bitchy bila. Iako moram priznati da mi je njezina nagla promjena mišljenja prema Clary na kraju činila jednostavno... prenagla. No dobro. Neki likovi su me razočarali, a drugi su mi prirasli srcu na kraju. Što mi je bilo jako drago. Nadam se da ćemo neke od njih vidjeti i u sljedećim dijelovima.

ABOUT:

Originalni naslov: City of Bones

Hrvatski naslov: u Algoritmu uskoro pod naslovom „Grad Kostiju“

Autor: Cassandra Clare

Žanr: kao neki fantasy, il tak neš. YA u svakom slučaju.

Broj stranica: 442

Naklada: Walker Books

OCJENA: 4, 4,5/5; 8-9/10. Ne mogu se jednostavno odlučiti



Komentari (4) On/Off





Description.

Hello! Drago nam je da ste svratili na ovaj blog. Ovaj blog je zapravo nastao iz čiste dosade i na njemu bi trebalo biti svega iz svijeta zabave, tipa knjiga, filmova, glazbe itd. Ako imate koji prijedlog, otvorene smo za sve. To je to. Uživajte =)

Posteve možete očekivati većinom nedjeljom.

● Sljedeći tjedan:






Designer: balloons
Adjustment: DesignFreak