31.07.2011.,
Dan Wells - Ja nisam serijski ubojica [Books #3]


OBAVIJEST: Pošto sam od sutra na moru, ove nedjelje neće biti posta, tako da se čujemo sljedeće nedjelje =)


SADRŽAJ: John Wayne Cleaver je naizgled običan petnaestogodišnjak koji živi u malom gradiću, negdje u Americi. Živi iznad mrtvačnice u kojoj rade njegova majka, teta i sestra, i često im zna pomagati u čišćenju trupla. No John je zapravo psihopat koji je fasciniran smrću i serijskim ubojicama. Svjestan je svojeg ponašanja i zato si je postavio pravila kojih se strogo pridržava – kako i sam ne bi postao serijski ubojica. Jer to je ono čega se John najviše boji. Ali nakon što se u gradu iznenada pojavi serijski ubojica, John ne može odoljeti i ide u potragu. Potragu, u kojoj malo pomalo krši svoja pravila i oslobađa svoju mračnu stranu.

MIŠLJENJE: Nisam baš neki obožavatelj takvih knjiga, jer me znaju uznemiriti. Ali imala sam neku jaku želju si kupiti tu knjigu kad sam ju vidjela i pročitati. Nisam ostala razočarana, moram priznati, pa čak ni onako uznemirena kako sam mislila da ću biti. Mislila sam da će se raditi o običnom serijskom ubojici, kojeg će John na neki tipični slučajni-otkrivatelj-način srediti. Ali ne, ostala sam iznenađena. Nisam očekivala nešto paranormalno.
John kao lik... Pa ne znam. Što biste vi osjećali prema liku koji se boji da će postati serijski ubojica? U jednu ruku je simpatičan, a u drugu vas plaši ono što bi mogao postati. Ima trenutaka kada suosjećate s njim, a ponekad kada osjećate da je osoba s kojom ne biste htjeli imati posla. Jasno je da mu se sviđa Brooke, djevojka iz susjedstva, ali me je plašilo tj. na neki način „smetalo“ kada je razmišljao o tome kako bi joj htio okrenuti vrat, nakon što okrene vrat onome tko joj se približi.
Knjiga je ok, vjerojatno ne za svačiji ukus, ali prepuna je Johnovih sarkastičnih komentara i napeta je da je na zadnjih sto stranica nećete moći ispustiti iz ruku. A ima 213 stranica.

ABOUT:

Originalni naslov: I Am Not A Serial Killer

Hrvastki naslov: Ja nisam serijski ubojica

Autor: Dan Wells

Žanr: triler

Broj stranica: 213

Čitano na: Hrvatskom

Naklada: Znanje

OCJENA: 3/5; 7/10



Komentari (25) On/Off





Description.

Hello! Drago nam je da ste svratili na ovaj blog. Ovaj blog je zapravo nastao iz čiste dosade i na njemu bi trebalo biti svega iz svijeta zabave, tipa knjiga, filmova, glazbe itd. Ako imate koji prijedlog, otvorene smo za sve. To je to. Uživajte =)

Posteve možete očekivati većinom nedjeljom.

● Sljedeći tjedan:






Designer: balloons
Adjustment: DesignFreak